من موقتا برگشتم.....

دنیای من

من موقتا برگشتم.....

دوستان........

سلام.......من برگشتم اما موقتی.......چون زمزمه هایی هست که علی آقا میمونه

واسه همینم برگشتم...اگه بره منم ممیرم....

اما بشنوید از این چند وقتی که من نبودم......

تو این چند وقته خییییییییییییییییلی اتفاقات افتاد...

ما رفتیم اردو....خیییلی خوش گذشت...یه اتفاقای باحال هم واسمون افتاد که توی وب دوستم

"نوشته هایی از جنس خاطرات روزانه"

هست....برید اونجا بخونین.....

دیگه من مدارک یه آقایی رو پیدا کردم بعد بهش دادمش...یعد اون آقا به من مشت و لوق داد....

دیگه.....

کلی با زکیه قهر و آشتی کردیم....

راستی گفتم زکیه....

یه شکلک داریم از ذبیر ریاضی زکیه اینا خانوم بوقلمون

اسمش این نیستا!!!

اما شبیهشه....حالا میذارم میبینین

                                                                شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

            دیدین؟    

به خدا کپی خودشه....نخ سوزن لباش....

دیگه اینکه امتحانامون شروع شده...میم ولی دیر به دیر....

بای بای

شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:27 ] [ روژین ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::